Posle desetogodišnjeg rada u Šumaricama, Dejan Jevtović Kale otvorio je servis KV BRAEKS u Kutlovu, kod Kragujevca. Stari servis za obim posla bio mu je premali, pa je radionicu pre nešto više od dve godine preselio na novu adresu, gde je na istovremenoj popravci i po 12 kamiona.

-Izlazimo u susret potrebama mušterija u najbržem roku. Nedavno nam je u istom danu stiglo šest kamiona Volvo Euro 6, a na četiri smo istog dana završili posao zamenom seta kvačila, pojašnjava Jevtović.

Kale je desetogodišnje iskustvo skupljao u „Autosaobraćaju“, pa još pola godine u „Lasti“. U međuvremenu se odlučio za sopstveni biznis. A radnike bira među mehaničarima iz Prve tehničke škole u Kragujevcu.

-Svake godine primimimo na rad pet-šest momaka. Oni su tu na dvogodišnjoj praksi, posle čega biramo najbolju dvojicu, koji ostaju sa nama. Sada nas je ukupno 11.

Popravljaju se kod Kaleta i autobusi, ali u mnogo manjoj meri od kamiona, pogotovo imajući u vidu aktuelnu situaciju, kada je autobuski saobraćaj u nezavidnom položaju.

-Najviše i najradije popravljamo MAN, Mercedes i Scania kamione. Njih poznajemo do najsitnijih detalja i taj posao držimo „u malom prstu“. Najviše ih je sa Euro 6 motorom, ali pojave nam se i „petice“, navodi Jevtović, naglašavajući da je kod njega na redovnom održavanju 275 vozila firmi iz Kragujevca, Kraljeva, Kruševca, Trstenika…

Ne propušta Kale da istakne odličnu saradnju sa Rapidex-om.

-Oni imaju najviše delova, najboljeg kvaliteta, najrenomiranijih svetskih proizvođača. Samim tim, pokrivaju sve što nam je potrebno.

I mlađi Jevtović već je stručnjak za kamione. Kale je pre sedam godina sina Stefana već kao trinaestogodišnjaka uključio u posao.

-Radim i mehaniku, ali uža specijalnost mi je elektronika, odnosno dijagnostika. Otkad znam za sebe, to mi je svakodnevno uživanje. Otac me je oduvek vodio sa sobom. Odlazio sam i do Poljske i Grčke, i to mi se odmah dopalo, pa mi nikada nijedan posao nije teško pao, zrači entuzijazmom dvadesetogodišnji Stefan, koji je neprestano u toku sa svim novinama u svetu kamiona.

U njegovim rukama najčešće su Iveco, Mercedes i njemu omiljeni MAN, koji opisuje kao najizdržljiviji kamion.

Povezane novosti