ISO i politika kvaliteta

Rukovodstvo RAPIDEX TRADE DOO je definisalo politiku kvaliteta kojom izražava svoju dugoročnu opredeljenost i usmerenost ka zadovoljstvu svojih kupaca/korisnika, uz ispunjenje zakonskih obaveza i poštovanje zahteva svih relevantnih zainteresovanih strana. Ovako definisanu politiku RAPIDEX TRADE DOO ostvaruje uspostavljanjem, primenom, dokumentovanjem i stalnim poboljšavanjem uspostavljenog sistema menadžmenta kvalitetom prema standardu ISO 9001:2015.

  • Poslovanje RAPIDEX TRADE DOO će se sprovoditi po principima društveno odgovornog  subjekta vodeći računa o ispunjenju relevantnih zahteva svih zainteresovanih strana.
  • Trajno opredeljenje i ključni pravac svih aktivnosti u RAPIDEX TRADE DOO je zadovoljstvo kupaca/korisnika.
  • Ispunjenje zahteva kupaca/korisnika RAPIDEX TRADE DOO sprovodiće primenjujući moralne principe poslovanja u skladu sa važećim zakonima i propisima.
  • Sposobnost RAPIDEX TRADE DOO da upravlja rizicima, koji utiču na usaglašenost proizvoda i usluga, ima za cilj kontinuirano povećanje zadovoljstva svojih kupaca/korisnika.
  • Zaposleni u RAPIDEX TRADE DOO su upoznati sa politikom kvaliteta, svesni značaja i obaveze njenog sprovođenja.
  • Obaveza zaposlenih je da se pridržavaju utvrđenih principa kvaliteta i da ih unapređuju.
  • Za ostvarenje ciljeva kvaliteta RAPIDEX TRADE DOO je obezbedio neophodno znanje i sve potrebne tehničke, kadrovske i finansijske resurse.
  • Ciljevi kvaliteta RAPIDEX TRADE DOO su u skladu sa politikom kvaliteta.
  • Strategija stalnog poboljšanja sadržana je u svim aktivnostima.
  • Rukovodstvo kontinirano održava, preispituje i unapređuje sistem menadžmenta kvalitetom u skladu sa potrebama kupaca/korisnika i relevantnih zainteresovanih strana.
  • Sprovodjenje politike kvaliteta je trajna obaveza rukovodstva RAPIDEX TRADE DOO.
  • Politika je dostupna javnosti i svim zainteresovanim stranama.